Texas Style Steak Crescents

Texas Style Steak Crescents

Yup, quick anytime homemade stuffed steak crescents. Always pinching the dough ends tightly to make sure nothing got out, but it always did. I went on the wild side with these and just rolled the damn things.

TexMex Lasagna

TexMex Lasagna

This an old school thing easy to build and somewhat cheap depending on stuff you might want to add. I almost never make this the same as the last but the frame remains the same. lol whatevs…

Taco Dogs

Taco Dogs

These taco dogs were fantastic and similar to some dogs made a few weeks ago. Didn’t use our suggested amount of Taco Dust which confirmed the minimum amount suggested for one pound of beef is ¼ cup. Either way it’s gonna be messy cause queso ain’t containable.

Spud’s McTacoed

Spud’s McTacoed

When digging out the potato guts I split the skin and repaired it with bacon because I was out of duct tape. Turned out great and even better if you have leftover taco meat.

St Patties Day Green Tacos

St Patties Day Green Tacos

I dig the flat bottom tacos because I never have to buy or clean a taco stand. It was St. Patty’s day and I noticed a display of glorious green corn tortillas ripe for the pickin. The insides of these tacos aren’t all that pretty but pretty dang good especially with the weak queso drizzled over the meat.

Nachos El Grande

Nachos El Grande

These nachos beat any drive through and the big plus was they weren’t soggy from a drive home. For the meat and cheese part I made sort of a thick queso that was mixed 1 TexMex taco meat and .50 Velveeta cheese. It played a big part in my h*ll yeah moment. It’s been extra busy

Tator Tots Covered in Taco Parts

Tator Tots Covered in Taco Parts

The problem is when you get it home it doesn’t look like the picture. In my never ending quest to not have to close my eyes when I eat, this taco tize monstrosity happened.

Beef Taco Salad

Beef Taco Salad

Taco salads you see out in the wild aren’t taco salad to me probably because my way is not what’s normal.. This salad is very easy to make and open for more ingredients you’d like to add.

Stuffed Anaheim Chili Wrapped in Bacon

Stuffed Anaheim Chili Wrapped in Bacon

Tonight we stuffed some Anaheim chili’s in an effort to not throw away leftovers from previous dinners. They turned out great however I would recommend a filler in the stuffing to make more firm when done. I think bread crumbs would work perfect.

Tatar Tot Breakfast at Dinner

Tatar Tot Breakfast at Dinner

One night using eggs, tater tots, bacon, and queso. It came out really good so we wanted to make sure and share this with you.